Kundeklub - FAQ

 

Hvem kan tilmelde sig kundeklubben?

Personer over 15 år og med en gyldig mailadresse kan tilmelde sig kundeklubben. Det er gratis at tilmelde sig, og det er nemt at optjene point.

Hvordan tilmelder jeg mig Australian Bodycare Kundeklub?

Du tilmelder dig nemt direkte på vores hjemmeside. Når du opretter dig, skal du angive din mailadresse, dit navn og vælge et kodeord.

Ved tilmelding accepterer du samtidig vores persondatapolitik og nyhedsbrevspolitik.

Får jeg et fysisk medlemskort?

Nej, kundeklubben foregår udelukkende online, og du kan også kun optjene point på ordrer afgivet i webshoppen her på siden.  

Hvordan ser jeg, hvilke oplysninger jeg har indtastet på min kundeklubprofil?

Når du logger ind på din konto, kan du både se og redigere dine oplysninger. På din konto har du også altid overblik over dine tidligere ordrer samt dine optjente point.

Hvordan logger jeg ind på min konto?

Du logger ind på din konto direkte på hjemmesiden. Klik på den grønne pop-up i nederste højre hjørne af skærmen, når du kommer ind på hjemmesiden. Du skal logge ind med den mailadresse og det kodeord, som du brugte ved oprettelse af din konto.

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du nulstille den. Oplys den mailadresse, der er tilknyttet din konto – herefter modtager du et link på din mail til at oprette en ny adgangskode.

Jeg har glemt min adgangskode – hvad gør jeg?

Du kan nemt nulstille adgangskoden til din konto, hvis du glemmer den.

Følg instruktionerne på login-siden, så modtager du en mail med link til at forny din adgangskode.  

Hvordan optjener jeg point?

Du optjener point hver gang du lægger en ordre hos webshoppen – det eneste, det kræver, er, at du er oprettet i kundeklubben og logget ind på din profil, når du afgiver din bestilling.

Dine point bliver automatisk sat ind på din konto, så huskat logge ind, inden du afgiver din ordre.

Hvor mange point tjener jeg på mit køb?

Du optjener point hver gang du lægger en ordre hos webshoppen – det eneste, det kræver, er, at du er oprettet i kundeklubben og logget ind på din profil, når du afgiver din bestilling.

Vores kundeklub er nem og overskuelig. Derfor optjener du 2point for hver 1 krone, du handler for i webshoppen. Dine point bliver automatisk sat ind på din konto – husk at logge ind på din kundeklub konto, inden du afgiver din bestilling for at få dine point.

Hvordan ser jeg, hvor mange point jeg har optjent?

Du kan se din pointsaldo, når du logger ind på din konto. På din kundeklubkonto kan du både bruge og optjene point, og du kan se overblik over dine tidligere ordrer og andre aktiviteter, der har givet dig point.   

Hvad kan jeg bruge mine point til?

Du kan bruge dine point til at betale for fremtidige ordrer. Dine point bliver med det samme tilgængelige på din konto, så du kan anvende dem til at købe værdikuponer.

Du optjener 2 point for hver 1 krone, du handler for i webshoppen.

Når du har optjent point nok, kan du bruge dem til at købe en værdikupon direkte på din kundeklubkonto. Værdikuponen giver dig en rabatkode, som du kan indtaste ved betaling af din nye ordre, så du sparer penge på din bestilling.

Hvornår er mine point klar til brug?

Når din ordre er afgivet, bliver dine optjente pointautomatisk indsat på din konto, så de er klar til brug med det samme.

Husk at logge ind på din konto, inden du afgiver din bestilling, så du er sikker på at få dine point.

Hvordan bruger jeg mine point til betaling?

Når du er logget ind på din konto, skal du vælge menu punktet Brug Point. Her kan du købe værdikuponer for dine optjente point. Værdikuponen skal indtastes, når du afgiver din næste ordre - så fratrækkes kuponens værdibeløbet på din ordre, og du sparer penge på din bestilling.

Kan jeg kombinere betaling med værdikupon med rabatkoder eller gavekort?

Det er desværre ikke muligt at kombinere betaling med pointmed rabatkoder eller gavekort. Det er kun muligt at indtaste én kode i rabatkodefeltet på bestillingssiden, hvorfor du ikke kan kombinere dinværdikupon med rabatkoder eller gavekort.

Du kan selvfølgelig sagtens købe nedsatte produkter og fortsat bruge værdikuponen til hel eller delvis betaling.

Kan point blive for gamle og udløbe?

Nej, vi har ingen udløbsdato på point, så du kan gemme dem, så længe du har lyst.

Jeg har lagt en ordre, men ikke fået point på min konto – hvorfor?

Det er vigtigt, at du logger ind, inden du afgiver din bestilling, så point for dit køb registreres korrekt på din konto. Hvis du ikke er logget ind, når du afgiver din ordre, optjener du ikke point. 

Hvis der er tale om et teknisk problem ved login eller bestilling, så kontakt os på info@australian-bodycare.com med en beskrivelse af dit problem, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Hvad sker der med mine optjente point, hvis jeg vælger at returnere ordren, jeg har optjent point på?

Hvis du har optjent point på en ordre, som du efterfølgende vælger at returnere, fratrækkes de optjente point automatisk fra din pointsaldo, når ordren refunderes.

Du vil derfor stå tilbage med den samme pointsaldo, som før købet blev foretaget.  

Kan jeg returnere min ordre eller gøre brug af jeres tilfredshedsgaranti på et køb betalt helt eller delvist med point?

Du kan selvfølgelig altid fortryde din ordre eller gøre brug af tilfredshedsgarantien på en webshopordre, som er helt eller delvist betalt med dine kundeklubpoint.

Vi tilbagefører de point, som du har brugt til hel eller delvis betaling, til din kundeklubkonto hos os, så du får dem igen.

Tilmeldes jeg automatisk nyhedsbrevet, når jeg tilmelder mig kundeklubben?

Ja, du bliver automatisk tilmeldt nyhedsbrevet, når du tilmelder dig kundeklubben. Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet igen.

Du kan afmelde dig nyhedsbrevet ved at vælge unsubscribe i bunden af nyhedsbrevet, som du har modtaget på din mailadresse. Din konto og dit klubmedlemskab hos Australian Bodycare berøres ikke af din afmelding franyhedsbrevet.

Kan jeg afmelde nyhedsbrevet og stadig være medlem af kundeklubben?

Ja, det kan du.

Du tilmeldes automatisk nyhedsbrevet, når du melder dig ind i kundeklubben. Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet igen.

Du kan afmelde dig nyhedsbrevet ved at vælge unsubscribe i bunden af nyhedsbrevet, som du har modtaget på din mailadresse. Din konto og dit klubmedlemskab hos Australian Bodycare berøres ikke af din afmelding franyhedsbrevet.

Hvordan melder jeg mig ud af kundeklubben?

Hvis du ikke længere ønsker at være medlem af kundeklubben, kan vi slette din konto. Send en mail til info@australian-bodycare.com medbesked om, at du ønsker din konto slettet.

Jeg har flere spørgsmål – hvem kontakter jeg?

Du kontakter os lettest ved at sende en mail på info@australian-bodycare.com –vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage fra 8.00-15.00 og fredag frem til kl. 14.