FAQ - kundeklub

 

Hvordan tilmelder jeg mig Australian Bodycare Kundeklub?

Du tilmelder dig nemt vores kundeklub i den grønne pop-up nederst i højre hjørne med teksten "Kundeklub - Klik her". Tryk herefter på "Opret en konto". Når du opretter dig skal du angive din mailadresse, dit navn og vælge et kodeord.

Ved tilmelding accepterer du samtidig vores persondatapolitik og nyhedsbrevspolitik.

Hvordan logger jeg ind på min konto?

Du logger ind på din konto direkte på hjemmesiden. Klik på den grønne pop-up i nederste højre hjørne af skærmen. Du skal logge ind med den mailadresse og det kodeord, som du brugte ved oprettelse af din konto.

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du nulstille den. Oplys den mailadresse, der er tilknyttet din konto – herefter modtager du et link på din mail til at oprette en ny adgangskode.

Hvordan optjener jeg point?

Du optjener point hver gang du lægger en ordre på webshoppen – det eneste, det kræver, er, at du er oprettet i kundeklubben og logget ind på din profil, når du afgiver din bestilling.

Dine point bliver automatisk sat ind på din konto, så husk at logge ind, inden du afgiver din ordre.

Hvordan bruger jeg mine point til betaling?

Når du er logget ind på din konto, skal du vælge menu punktet "Indløs dine point". Her kan du indløse dine point til rabatkoder. Efter du har indløst det ønskede antal point, kopierer du koden og sætter den ind i feltet "Gavekort eller rabatkode" når du afgiver din ordre. Rabatkodens værdi fratrækkes beløbet, og du spare penge på dit køb.

Kan jeg returnere min ordre eller gøre brug af jeres tilfredshedsgaranti på et køb betalt helt eller delvist med point?

Du kan selvfølgelig altid fortryde din ordre eller gøre brug af tilfredshedsgarantien på en webshopordre, som er helt eller delvist betalt med dine kundeklubpoint.

Vi tilbagefører de point, som du har brugt til hel eller delvis betaling, til din kundeklubkonto hos os, så du får dem igen.

Hvad sker der med mine optjente point, hvis jeg vælger at returnere ordren, jeg har optjent point på?

Hvis du har optjent point på en ordre, som du efterfølgende vælger at returnere, fratrækkes de optjente point automatisk fra din pointsaldo, når ordren refunderes.

Du vil derfor stå tilbage med den samme pointsaldo, som før købet blev foretaget.  

Kan point blive for gamle og udløbe?

Ja, dine optjente point kan anvendes ét år fra deres optjeningsdato.

Du kan se, hvornår du har optjent og brugt dine point ved at klikke på det lille ur-ikon (cirkel med to visere) ved siden af ”Log ud” i vores kundeklub pop-up.

Er du i tvivl om, hvornår dine point udløber, er du selvfølgelig også velkommen til at kontakte os – så hjælper vi dig gerne med at undersøge sagen.

Kan jeg kombinere betaling med mine point med et gavekort eller andre rabatkoder?

Det er desværre ikke muligt at bruge flere rabatkoder på én gang. Det er kun muligt at taste én kode i rabatkodefeltet på bestillingssiden.

Det er desværre heller ikke muligt at betale tilbudsvarer eller varer med rabat med rabatkoden. Hvis din indkøbskurv indeholder en nedsat vare eller tilbudsvare (fx checkout-tilbud), vil rabatten på varen forsvinde, når du taster din rabatkode.

Du kan dog sagtens kombinere din rabatkode med betaling med gavekort til webshoppen.

Hvor mange point optjener jeg på mit køb?

Du optjener point hver gang du lægger en ordre hos webshoppen – det eneste, det kræver, er, at du er oprettet i kundeklubben og logget ind på din profil, når du afgiver din bestilling.

Vores kundeklub er nem og overskuelig. Derfor optjener du 2 point for hver 1 krone, du handler for i webshoppen. Dine point bliver automatisk sat ind på din konto – husk at logge ind på din kundeklub konto, inden du afgiver din bestilling for at få dine point.

Hvornår er mine point klar til brug?

Når din ordre er behandlet, bliver dine optjente point automatisk indsat på din konto, så de er klar til brug.

Husk at logge ind på din konto, inden du afgiver din bestilling, så du er sikker på at få dine point.

Jeg har lagt en ordre, men ikke fået point på min konto – hvorfor?

Det er vigtigt, at du logger ind, inden du afgiver din bestilling, så point for dit køb registreres korrekt på din konto. Hvis du ikke er logget ind, når du afgiver din ordre, optjener du ikke point.

Vær opmærksom på, at point ikke bliver synlige med det samme. Point overføres først til din konto, når vi har færdigbehandlet din ordre. Der kan derfor godt gå et par dage, før du kan se dine point, hvis du fx afgiver din bestilling i weekenden.

Hvis der er tale om et teknisk problem ved login eller bestilling, så kontakt os hurtigst muligt med en beskrivelse af dit problem, så vi kan hjælpe dig.

Hvordan ser jeg, hvor mange point jeg har optjent?

Du kan se din pointsaldo, når du logger ind på din konto. På din kundeklub konto kan du både bruge og optjene point, og du kan se overblik over dine tidligere ordrer og andre aktiviteter, der har givet dig point.

Din pointhistorik ser du ved at klikke på det lille ur-ikon (rund cirkel med to visere i) ved siden af ”Log ud” i kundeklub pop-up’en.

Hvad kan jeg bruge mine point til?

Du kan bruge dine point til at betale for fremtidige ordrer på webshoppen.

Point optjent på køb i webshoppen bliver tilgængelige, når vi har færdigbehandlet din ordre. Der kan derfor gå et par dage, før dine point er klar til brug, hvis du fx bestiller i weekenden.

Du optjener 2 point for hver 1 krone, du handler for i webshoppen.

Når du har optjent point nok, kan du vælge, hvor mange point du vil indløse til en rabatkode, som bliver tilgængelig med det samme direkte i din kundeklub konto.

Rabatkoden skal indtastes i indkøbskurven, inden du afgiver din bestilling.

Du skal minimum have optjent 1000 point, før du kan indløse dem til en rabatkode.

Hvad er bonuspoint?

Hos Australian Bodycare forkæler vi de medlemmer, der køber for lidt ekstra. Derfor får du – udover de almindelige basispoint (2 point pr. 1. kr.) – bonuspoint, når du lægger en større ordre i vores webshop:

Køb for minimum 750 kr = 2000point (værdi 50 kr)

Køb for minimum 1500 kr = 6000point (værdi 150 kr)

Køb for minimum 2000 kr = 10.000 point (værdi 250 kr)

Bonuspoint bliver sammen med de almindelige basispoint tilføjet til din konto så snart din ordre er blevet behandlet. Du kan indløse dine optjente point til kontante besparelser allerede på din næste ordre.

Hvem kan tilmelde sig kundeklubben?

Personer over 15 år og med en gyldig mailadresse kan tilmelde sig kundeklubben. Det er gratis at tilmelde sig, og det er nemt at optjene point.

Tilmeld dig kundeklubben i den grønne pop-up nederst i højre hjørne.

Tilmeldes jeg automatisk nyhedsbrevet, når jeg tilmelder mig kundeklubben?

Ja, du bliver automatisk tilmeldt nyhedsbrevet, når du tilmelder dig kundeklubben. Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet igen.

Du kan afmelde dig nyhedsbrevet ved at vælge unsubscribe i bunden af nyhedsbrevet, som du har modtaget på din mailadresse. Din konto og dit klubmedlemskab hos Australian Bodycare berøres ikke af din afmelding fra nyhedsbrevet.

Kan jeg afmelde nyhedsbrevet og stadig være medlem af kundeklubben?

Ja, det kan du.

Du tilmeldes automatisk nyhedsbrevet, når du melder dig ind i kundeklubben. Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet igen.

Du kan afmelde dig nyhedsbrevet ved at vælge unsubscribe i bunden af nyhedsbrevet, som du har modtaget på din mailadresse. Din konto og dit klubmedlemsskab hos Australian Bodycare berøres ikke af din afmelding fra nyhedsbrevet.

Får jeg et fysisk medlemskort?

Nej, kundeklubben foregår udelukkende online, og du kan også kun optjene point på ordrer afgivet i webshoppen her på siden.  

Jeg har glemt min adgangskode – hvad gør jeg?

Du kan nemt nulstille adgangskoden til din konto, hvis du glemmer den.

Klik på "glemt dit password?" når du skal logge ind, og følg herefter instruktionerne.

Hvordan ser jeg, hvilke oplysninger jeg har indtastet på min kundeklubprofil?

Hvis du ønsker at vide, hvilke oplysninger du har indtastet, da du oprettede din kundeklubprofil (mail og navn), kan du kontakte kundeservice, som sidder klar til at hjælpe dig alle ugens hverdage.

Hvordan melder jeg mig ud af kundeklubben?

Hvis du ikke længere ønsker at være medlem af kundeklubben, kan vi slette din konto. Send en mail til info@australian-bodycare.com med tydelig besked om, at du ønsker din konto slettet.

Vær opmærksom på, at du muligvis stadig er tilmeldt vores nyhedsbrev, selvom du melder dig ud af kundeklubben. Hvis du ønsker at afmelde nyhedsbrevet, skal du enten klikke ”unsubscribe” i bunden af nyhedsbrevet, eller du skal give os tydelig besked om, at du ønsker at afmeldes nyhedsbrevet. Send os en mail på info@australian-bodycare.com.

Jeg har flere spørgsmål – hvem kontakter jeg?

Du kontakter os lettest ved at udfylde kontaktformularen eller ved at sende en mail på info@australian-bodycare.com.

Vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage fra 8.00-15.00 og fredag frem til kl. 14.