Betingelser for abonnement

Abonnementsbetingelserne gælder alle, der er tilmeldt vores abonnementsordning med et eller flere produkter. Abonnementsbetingelserne supplerer vores generelle handelsbetingelser. Skulle der opstå uoverensstemmelse mellem abonnements- og handelsbetingelser, er det abonnementsbetingelserne, der gælder.

Ændringer i betingelserne for abonnement

Australian Bodycare forbeholder sig retten til at ændre abonnementsbetingelserne til enhver tid. Væsentlige ændringer vil blive varslet minimum en måned i forvejen. Mindre væsentlige eller andre ændringer (bl.a. til abonnenternes fordel) kan gennemføres uden varsel.

Du finder altid de opdaterede og gældende abonnementsbetingelser her på siden. Du kan altid kontakte Australian Bodycare direkte på info@australian-bodycare.com, hvis du er i tvivl.

Abonnementsforhold

Når du opretter et abonnement, vil det altid fremgå af din ordrebekræftelse, at produktet/produkterne er oprettet på abonnement. Du vil ligeledes modtage en mail med bekræftelse på, at den eller de valgte varer er oprettet på abonnement. Når du opretter abonnementet, vælger du med hvilken frekvens, du ønsker at modtage produktet. Vi sørger herefter for at sende produktet eller produkterne i den ønskede frekvens, indtil du selv opsiger eller ændrer dit abonnement.

Du kan selv ændre eller opsige dit abonnement på selvbetjeningsløsningen, eller du kan kontakte os, så gør vi det for dig. Giv os tydelig besked i en mail, som sendes til info@australian-bodycare.com, så hjælper vi dig med at opsige eller ændre dit abonnement. Husk at oplyse den mailadresse, der er tilknyttet abonnementet.

Det er gratis at abonnere på produkter hos Australian Bodycare, der er ingen binding eller krav om minimumskøb på et abonnement hos Australian Bodycare. Dog skal du senest opsige dit abonnement 48 timer inden næste levering, så ændringen kan nå at træde i kraft. Ændres eller opsiges abonnementet senere, kan vi ikke garantere, at ændringen eller opsigelsen kan nå at træde i kraft. Ændringen eller opsigelsen vil i dette tilfælde så gælde fra efterfølgende levering(er).

Vi sender dig løbende information om dit abonnement, forsendelser og betaling på den mailadresse, der er tilknyttet dit abonnement. Du er selv ansvarlig for at opdatere din mailadresse, fulde navn og adresseoplysninger, hvis de ændrer sig. Gør det selv på selvbetjeningen eller send os en mail direkte på info@australian-bodycare.com, så vi kan ændre dine oplysninger.

Du skal være minimum 18 år for at oprette et abonnement hos Australian Bodycare.

Abonnementslevering

De almindelige fragtpriser i webshoppen gælder også for abonnenter og abonnementsleveringer. Leveringer med en ordreværdi på minimum 199 kr. sendes fragtfrit til DAO pakkeshop. Når du opretter abonnement, vælger systemet automatisk den DAO pakkeshop, der ligger nærmest din bopæl. Det er derfor vigtigt, at du giver besked med det samme, hvis din adresse ændrer sig.

Betaling

Til oprettelse og løbende betaling af dine produkter på abonnement samt eventuelle fragtomkostninger skal der bruges et aktivt betalingskort. Samme betalingskort bruges til betaling af alle valgte og tilknyttede produkter på dit abonnement. Det er ikke muligt at dele betalingen op mellem flere kort eller andre betalingsmetoder.

Når du opretter et eller flere produkter på abonnement, accepterer du ved bestillingen, at Australian Bodycare automatisk og løbende må trække penge fra dit betalingskort i forbindelse med afsendelse af abonnementsvarer. Vi trækker beløbet for dine abonnementsprodukter samt eventuelle fragtomkostninger på samme dag som afsendelse. Du vælger selv frekvensen på dit abonnement ved oprettelse. Du kan altid ændre denne samt antal af produkter på selvbetjeningen eller ved at skrive til os på info@australian-bodycare.com.

Dine oplysninger opbevares sikkert. Vi anvender en betalingsgateway fra Stripe, og kommunikationen med betalingsløsningen er testet af Nets. Alle kortdata sendes krypteret.

Manglende betaling

Du har ansvar for at opdatere dine betalingsoplysninger. Hvis dit kort bliver spærret eller udløber, skal du med det samme give os besked pr. mail: info@australian-bodycare.com, så vi kan opdatere dine oplysninger. Du kan også selv opdatere dine betalingsoplysninger ved at logge ind på selvbetjeningen.

Hvis det ikke er muligt at trække beløbet fra dit kort, kontakter vi dig pr. mail. Hvis dine betalingsoplysninger ikke rettes rettidigt (minimum 48 timer inden næste levering), og det deraf ikke er muligt at trække beløbet, modtager du en mail fra os, hvor vi beder dig ændre dine betalingsoplysninger. Vi vil herefter forsøge at trække beløbet igen inden for et døgn. Hvis det gentagne gange ikke lykkedes at trække beløbet og dermed afsende din abonnementsbestilling vil leveringen blive annulleret.

Ved gentagne manglende betalinger eller anden forsømmelse af abonnementsvilkårene forbeholder vi os retten til at afstå fra at handle med dig uden videre begrundelse.

Opsigelse

Der er ingen binding på et abonnement hos Australian Bodycare. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement.

Har du en planlagt abonnementslevering inden for de næste 48 timer, kan vi ikke garantere, at din opsigelse kan nå at træde i kraft inden. Opsigelser og ændringer i dit abonnement skal ske inden 48 timer før næste levering for at være sikker på, at disse træder i kraft.

Skriv til os og angiv tydeligt, at du ønsker dit abonnement opsagt: info@australian-bodycare.com. Husk at oplyse den mailadresse, der er tilknyttet dit abonnement.

Vi besvarer kundehenvendelser alle hverdage, så du får hurtigt svar, men hvis du vil være sikker på, at dine abonnementsændringer træder i kraft til tiden, kan du selv ændre eller opsige dit abonnement ved at tilgå selvbetjeningsløsningen på hjemmesiden.

Ændring af oplysninger

Det er vigtigt, at du giver os besked, hvis dine personlige oplysninger ændrer sig. Du kan selv foretage de nødvendige ændringer i selvbetjeningen, men du kan også kontakte os direkte på info@australian-bodycare.com, så hjælper vi dig.

Du skal både give besked, hvis dit navn, adresse, mail, mobilnummer eller betalingsoplysninger ændrer sig.

Hvis en abonnementslevering ikke når frem til dig som følge af, at du ikke har oplyst om korrekte adresseoplysninger eller lignende, hæfter du selv for eventuelle udgifter i forbindelse med returnering eller ny sending af bestillingen, jf. handelsbetingelserne.

I selvbetjeningsløsningen kan du ændre på frekvensen af dit abonnement, springe en ordre over samt ændre på, hvilke produkter, du har tilknyttet. Du kan også kontakte os på info@australian-bodycare.com, så hjælper vi dig med at foretage de ønskede ændringer.

Ændringer skal meddeles senest 48 timer inden en ny levering, da de ellers ikke kan nå at træde i kraft.

Abonnementsrabat

Det kan godt betale sig at oprette et abonnement hos Australian Bodycare. Som abonnent får du nemlig fast 20% rabat på de produkter, du opretter abonnement på. Der er ingen krav om minimumskøb i webshoppen – heller ikke på abonnement.

Det er ikke muligt at tilføje en rabatkode til din abonnementsbestilling. Hvis du ønsker at bruge en rabatkode, kan det kun lade sig gøre ved at oprette en manuel ordre i webshoppen. I det tilfælde kan du springe din næste abonnementslevering over, hvis du ønsker det. Der gør du ved at logge ind på selvbetjeningen og gå til Kommende leveringer. Vi kan også gøre det for dig, hvis du kontakter os på info@australian-bodycare.com.

Betaling med gavekort

Du kan kun betale abonnementsvarer med gavekort på den oprindelige ordre. Du vil altid blive bedt om at oplyse dine kortoplysninger på ordrer med abonnementsvarer (også selvom du betaler med gavekort), da vi skal bruge disse oplysninger til betaling af dine fremtidige abonnementsbestillinger.

Dine oplysninger opbevares sikkert. Vi anvender en betalingsgateway fra Stripe, og kommunikationen med betalingsløsningen er testet af Nets. Alle kortdata sendes krypteret.

Betaling med gavekort er ikke muligt på løbende abonnementsbestillinger. Hvis du ønsker at betale med gavekort, er du derfor nødt til at oprette en almindelig ordre i webshoppen. I det tilfælde kan du vælge at springe den næste abonnementslevering over. Det gør du ved at gå til Kommende leveringer på selvbetjeningsløsningen. Alternativt kan du også skrive til os på info@australian-bodycare.com, så hjælper vi dig.

Hvis du laver ændringerne inden for 48 timer inden næste levering, kan de ikke nødvendigvis nå at træde i kraft. Alle ændringer skal være gennemført senest 48 timer inden næste abonnementssending, før vi kan garantere, at de når at opdateres. Hvis ændringer laves senere end 48 timer inden næste levering, vil ændringerne først gælde fra næste levering.

Udgåede varer

Hvis det eller de produkter, du har oprettet abonnement på, udgår af sortiment, vil du modtage besked pr. mail. Hvis det udgåede produkt er det eneste produkt, du har abonnement på, stopper dit abonnement automatisk, når produktet ikke længere er på lager, og du har modtaget den sidst mulige levering. Hvis du ønsker, at dit abonnement skal stoppe tidligere, kan du opsige det på selvbetjeningen eller ved at give os besked på info@australian-bodycare.com.

info@australian-bodycare.com

Udsolgte varer

I det tilfælde, at et eller flere produkter på din abonnementsbestilling er udsolgt, vil du få besked pr. mail. Vi sender selvfølgelig din abonnementsbestilling, lige så snart produktet er på lager igen.

Bemærk, at vi sender abonnementsprodukter samlet. Det betyder, at hvis du har flere produkter på abonnement, men det kun er et enkelt, der er udsolgt, vil resten af bestillingen ikke blive sendt separat. Hele abonnementsbestillingen sendes først samlet, når det udsolgte produkt er på lager igen.

Hvis du ikke ønsker at vente på, at produktet kommer på lager, kan du springe din abonnementsbestilling over. Det gør du ved at gå til Kommende leveringer på selvbetjeningsløsningen. Alternativt kan du også skrive til os på info@australian-bodycare.com, så hjælper vi dig.

Persondatabehandling

For at kunne håndtere levering og betaling på dit abonnement opbevarer og gemmer vi følgende oplysninger om dig:

  • Navn/li>
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Mailadresse
  • Oplysninger om køb
  • Betalingsoplysninger (opbevares sikkert og krypteret)

Vi behandler dine personoplysninger udelukkende med det formål at kunne levere varer til dig og behandle henvendelser vedrørende dit abonnement.

Du kan læse mere om, hvordan vi opbevarer og bruger dine oplysninger i vores persondatapolitik og vores privatlivspolitik.

Returret og tilfredshedsgaranti

Du har selvfølgelig ret til at udøve din fortrydelsesret – også på abonnementsvarer. Du kan læse mere om fortrydelse og returret i vores handelsbetingelser.

Du kan ligeledes gøre brug af tilfredshedsgarantien, hvis produktet ikke lever op til dine forventninger. I det tilfælde bedes du følge de 3 trin beskrevet på siden og samtidig opsige dit abonnement. Du kan opsige dit abonnement selv på selvbetjeningsløsningen, eller du kan kontakte os på info@australian-bodycare.com, så vi kan gøre det for dig.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til abonnement, produkter eller selvbetjeningsløsning, står vi klar til at hjælpe. Kontakt os på info@australian-bodycare.com, så er vi hurtigt i kontakt.

Vi besvarer kundehenvendelser alle ugens hverdage.

Du kan også finde svar på de oftest stillede spørgsmål vedr. abonnementsløsningen i vores FAQ.